duminică, 7 iunie 2015

Azi si mereu

Ce te iubesc eu acum pe tine!

Cand vorbesti in soapta in jocurile tale prin casa si daca te surprind si ma uit la tine, faci botic si razi si imi zici: fara mami, fara.

Cand te incrunti cand vrei sa imi transmiti ca ma iubesti, ca ti-a fost dor, ca esti suparat si apoi iti iei degetelul;

Cand faci boticul acela dulce, pe care nu pot decat sa il pup, sa il pup, sa il pup, sa il pup pana la epuizare;

Si dintii din fata. Daca erau drepti nu cred ca ai fi fost la fel de frumos. Cum ies ei asa in afara cand razi! Si eu ii pup de fiecare data cand ma lasi.

Cand te prostesti si razi cand spui prostii, ca vrei tusteie, desene, sau spui ca mami e mamaia, ca tu esti Eva etc.

Cand spui fraze si pui pauze, pui virgula si vorbesti cu intonatie: ne trezim de dimineata, bem lăpticul, ne îmbrăcăm si mergem fuga-fuga la gradinita.

Cum alergi. Atent, concentrat, putin speriat, tresari cand vezi un obstacol, apoi razi mandru ca ai reusit sa te feresti. Si apoi iti faci jocuri si te bucuri.

Cum iti pui capul pe mine cand te iau in brate si ma imbratisezi.

Cum dormi. Drept, pe burta, cu mana ta in mana mea.

Cand ma mangai si razi.

Cum o iubesti tu pe sora ta si ii spui lui buni sa ii aduca ''o jucaie pentu Eva''.

Replicile tale, din desene, de la tine, combinatii perfecte de umor si intelepciune. 

Cum dai din cap cand spui da, si repeti si esti convins de tot ce iti spun eu.

Manutele care au crescut asa pe neasteptate si acum sunt independente si harnice si pot face orice.

si cand vorbesti in somn

si cand plangi si eu vin la tine sa te iau de jos. si imi spui ca esti suparat, pe mami, mereu pe mami si eu iti spun ca e in regula, ca mami a gresit. Si apoi ne iubim si ne impacam.

Cand spui sa punem capacul la tot ce nu iti doresti, si chiar il pui, cu mana, si mie, si Evei, si soarelui, si noptii.

Cand vrei "aticu" lapticul, sa-l tii, nu sa-l bei, apoi vrei altul, sa il bei.

Cand vrei la culcuare, cu mami, cu patuica, cu degețelul...

Si mereu si orice ai face si oriunde vei fi, te iubesc necontenit, pana la capatul vietii, pana la lacrimi.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu