miercuri, 22 iulie 2015

Mama



E o mirare încă-n mintea mea
Că oricâți ani vrea viața să îmi dea
Când sunt cu tine sunt copil din nou
Mă bucur de iubirea ta ca de un cadou.

Nu știu cum știi, dar tu mă ocrotești
De monștrii, griji, coșmaruri omenești
Prezența ta îmi face curățenie -n suflet
Si pot sa sparg cu zâmbet orice urlet.

Îmi amintesc căldura si că erai frumoasă
Si că ma bucuram cand erai pupăcioasă
Si liniștea perfectă când stateai cu mine
Ca să adorm cuminte, cu miros de tine.

În zornăitul brățărilor pe care le purtai
Mă linișteai pe loc, cum numai tu știai.
Era o pace, o stare, o nu-stiu-ce-cuvânt
Ar mai putea descrie acel fior prea sfânt.

Îmi dăruiai iubire, intr-o formă perfectă
Care mă făcea parte dintr-o lume secretă
Unde dacă si când ma mai durea ceva
Apăreai tu in prag si totul trecea.

Când sunt cu tine sunt mereu doar eu
Fără cuvinte multe si fără vreun clișeu
Îmi dai putere, ma asculți, mă tii de mână
Si vreau ca bucuria noastră să rămână.

Cadou iti dau iubire si speranța,
Si lungă, bucuroasă, vie, viața,
O zi cu flori si râs de rândunele
Căci astăzi este ziua mamei mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu