luni, 27 iunie 2016

Vindecare

Am să te vindec cu iubire multă
Atunci când corpul tău nu mai ascultă.
Şi am să fac magie din privire
Ca să alung toți monştrii tăi din fire.

De pielea iți va arde ca o torța
Am să mă lupt cu pace şi cu forță,
Să îți alung durerea printr-un cânt
Cu glas domol şi un surâs mai blând.

Când somnul ți-l alungă vreo durere
Am sa te mângâi mult şi în tăcere.
În brațe prea lipit am să te țin
Cu-n zambet să alung al tău suspin.

Când nu ştii ce-i cu tine şi ți-e teamă,
Am să iți inventez poveşti de seamă
Şi jocuri cu palate şi comori
Cu stele, luni, regate şi cu sori.

De eşti slăbit şi nu mai ai putere,
Putere am să-ți suflu din - - -.
Cu ruga cea mai caldă te ridic
Să poți să devii mare iar din mic.

Iar cerul cu iubirea sa măreața
Va picura prin nori sevă de viață
Şi bine iar vei fi, ca într-o clipă
Căci noi de dragoste facem risipă.

Şi repede cu zâmbet şi cu joacă
Ştim sigur că durerea o să treacă.
Tu te-ai trezit voios si luminat
De visul cel urât toți am uitat.

Iți mulțumesc că doar prin tine eu
Întorc mai des fața la Dumnezeu.
Ca tu ne faci viața aşa frumoasă
De când ai apărut la noi în casă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu