miercuri, 30 septembrie 2015

Mi-e toamnă de tine

E linişte şi sufletu-mi e cald,
În raze şi în dragoste mă scald.
Mi-adie gândul vesel cu-al tău vânt
De bucuria paşilor eu cânt. 

Iar soarele nu arde,  e doar bun
Să liniștească rodul tău străbun. 
Şi cerul în amurg iar mă răsfață
Cu o lumină gallbenă pe față.

S-au săturat de cald şi bine pomii
Şi-au dat cu fructele pe jos, lacomii.
Şi tot ce din pământ prinde culoare
E spic,  e strugure sau poate floare.

Pe jos un puzzle colorat de-aramă
M-alungă zilnic din a vieții dramă
În lume caldă, veselă, vioaie
În care curg speranțele şiroaie.

O melodie-a inimii se-aude
Cum ticăie pe trunchiurile ude.
Căci la amurg, din soarele opac
Nici nu mai ştii ce eşti: om sau copac.

Din umbre calde vine dimineața,
Tăcută, scurtă, vie, ca şi viața.
Se risipeşte-n geam aşa cum vine.
Mi-este cam dor. Şi cam toamnă de tine.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu