joi, 24 septembrie 2015

Prin lume

Frumos ca tine nu s-a mai născut.
Înger cu gând curat, suflat in lut.
Cuprinzi tot ce-a fost bun la toți ai mei
Spre încântarea sutelor de zei.

Eşti formă, conținut, motiv şi stare
Eşti legământ pe viața, cu mult soare.
Şi şoapte de iubire eu respir,
Iar mângâierea ta îmi e zefir.

Din pacea somnului netulburat
Cu vise line fără de păcat
Imi iau putere. Te admir tăcut,
Căci lumea mea pe tine te-a făcut.

În ochii tăi sunt mări, oceane, străzi,
sunt locuri nevăzute nici astăzi.
Cu gândul, lângă tine, eu mă plimb.
Dau lumea-ntreagă pe-un surâs la schimb.

Mi-eşti continent şi cer şi curcubeu
Faci din manuțe un castel al meu.
Cu glasul tău faci muzica de cor
Iar jocul tău e-un dans prins intr-un nor.

Când între noi se-nalță verzi coline
Eu fug pe sub pământ s-ajung la tine.
Mă simt acasă când te-mbrățişez
Să te ştiu iar la pieptu-mi doar visez.

Pe tine pot să te iubesc nespus
In orice limbă si pe orice fus.
Nu trebuie sa fii ce tu nu eşti
Ce bine e că şi tu mă iubeşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu